Gönlüme Düşen Ateş

 Bir Seni bildim…

Ve Senden gayrı her şeyi bilmedim.

Bir Seni sevdim…

Ve Senden gayrı olanı Senin için sevdim.


                     


Çıktığım her yol Sana varmak için,
Attığım her adım bir ümit.
Belki yaklaşırım ümidi.
Belki Sen de beni seversin yakarışı.
 
Mısra mısra dudaklarımdan dökülen bir sevda bu içimdeki,
Baktığım her şeyde gördüğüm,
İşittiğim her seste duyduğum
Dokunduğum her temasta hissettiğim.
 
Biliyorum bazen bir serçe ile konuşuyorsun benimle.
Bazen bir çiçekle açıyorsun gönlümü,
Bazen bir güneşle doğuyorsun günüme
Ve belki de bazen değil, Hep…
 
Yüreğime sığdıramadığım,
Aklımın alamadığı,
Duygularımın yetemediği,
Ve bir o kadar da gerçek Olansın.
 
Ben bir tek Seni sevdim.
Tek olan Seni…
Bir Seni bildim…
Yalnız Seni…

    &

 Deneyimsel Tasarım Öğretisi tutarlı, uygulanabilir, anlaşılabilir, faydalı bilgilerle hayatımızı kolaylaştırmamızı sağlar. Bu bilgilerle insan ailesiyle, arkadaşlarıyla çocuğuyla nasıl daha iyi bir ilişki kurabilir, eşiyle nasıl mutlu olabilir, patronuyla iş arkadaşıyla, müşterisiyle nasıl daha etkili bir iletişim kurabiliri öğrenir.


"İnsanoğlu, yeryüzünde var olduğundan beri, 

En büyük dostu ve düşmanı hiç değişmedi. 

Aynadaki kişi...

Tek başına neler yapabileceğini keşfet!" 

Yahya Hamurcu









Yorumlar

  1. Bu dizelerle kalbimizi ısıtmaya vesile olanlar da var ne güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Okuduklarının insanın yüreğine dokunması bu demek olsa gerek. Rabbim kaleminize güç versin

    YanıtlaSil
  3. İnsan kendine kendinden daha yakın olduğunu görünce ne de huzurlu hissediyor..
    Çok hoş bir yazı olmuş. Emeğinize sağlık 🌸

    YanıtlaSil
  4. Nuray Bağcı7 Eylül 2024 16:32

    Aslında tek bir GERÇEK vardı...

    YanıtlaSil
  5. Aslında herşeyde her yerde olan bizi heran gören gözeten senin rahmetin var olup yok oluşumuz sebepleri sonuçları yaratan

    YanıtlaSil
  6. Kalbim ısındı, gözüm doldu… inşAllah 🙏🏻

    YanıtlaSil
  7. Samimiyet mısralarda hissettirdi kendini…
    Yazan şahit, okuyan şahit, yazılan şahit…
    Bellki de sevgisine karşılık verdi ona bu ilmi…
    iİimle sarıp sarmaladı tüm çevresini,
    Öyle merakla izledi ki her şeyi,
    kiminin derdine derman,
    kiminin öyküsüne ümit,
    kiminin müjdesiydi dersleri…
    Ey en sevgili…
    Varlığına hamd,
    İkramına şükür,
    Vesilelerine minnet biriktirip,
    Nice iyilerle kavuşa kavuşa
    Yaklaşıyoruz sana şimdi..
    Kabul buyur,
    Mülk senin,
    Nimet senin..
    Buyur ALLAH’ım buyur…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dizelerle karşılık verdiniz. ALLAH razı olsun

      Sil
  8. Hayatımızın merkezine yalnız seni almak aslında her şeyin başlangıcı, sonu ve çözümüydü.

    YanıtlaSil
  9. Tüm sorularıma cevap veren..
    rahmetiyle kuşatan..
    iyi ki varsın iyi ki hep seninleyim..

    YanıtlaSil
  10. Çıktığım her yol sana varmak için.. Attığım her adım bir ümit.. kabul et ALLAH'ım.. Çokça Aminn..

    YanıtlaSil
  11. Mevzu belli, şimdi daha samimiyetle söylemek lazım

    YanıtlaSil
  12. İnsanın yüreğine sigdiramadigi duygularını kelimelerle somutlastirmasi ne kadar değerli, kalbinize kaleminize saglik;)

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel özel bir sevgi 🤍 her an yanında hissettiğin 🌻 kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Elhamdülillah, iyi ki varsın Rabbim. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Bize bizden daha yakın ve bizim hep lehimize olana, kendimizi sevdirebilmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
  16. Ben bir seni bilirim,
    Bir de Adın geçince sızlayan kalbimin yerini..
    Ben bir seni bilirim,
    Bir de yüreğime dokunan sonsuz merhametini..

    YanıtlaSil
  17. Ben kadar hoş ne kadar naif bir yazı olmuş... kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Hep ama hep konuşuyorsun RABbim benimle. Sana her şey için teşekkür ederim. Benimle serçe ile konuştuğun için balı tatlı yarattığın için, beni hep sevindirdiğin için, bana darlık ver bolluk verdiğin için 🌸

    YanıtlaSil
  19. Yalnız seni sevdim… Tek gerçek sensin. ALLAH razı olsun bu yazıyı yazan da okuyan da

    YanıtlaSil
  20. Kaleminize sağlık🌸

    YanıtlaSil
  21. İçimin ısınmasına vesile olan, beni O'na daha da yakınlaştığımı hissettiğim , çok anlam ifade eden bir yazı okudum. Yazıdan çok fazlası...

    YanıtlaSil
  22. En sevgili,
    Tek sevgili...
    Sevdiklerin arasında olmak tek amacımız, nasib eyle...

    YanıtlaSil
  23. Ne kadar güzel bir şiir. Rabbi sevmek onu tanıdıkça olur , inşallah bu yolda sebeplerimiz ile bedellerimizin kabulünü ile o bize nasip olur.

    YanıtlaSil
  24. Sevgiyi de korkuyu da doğru yere yerleştirebilmek ümidiyle…

    YanıtlaSil
  25. Gerçeği güzel aktarmak bu olsa gerek… Kaleminize sağlık… <3

    YanıtlaSil
  26. Nurcan küçüksöz18 Eylül 2024 09:58

    Elbet bir gören, bir işiten var. Hemde tüm bunları tüm gerçekliğiyle değerlendiren, derecelendiren :) ellerinize sağlık, tebessüm ve şükür 🔑

    YanıtlaSil
  27. Oysa benimle hep konuşan bir tek O vardı…

    Ben farkında olmasam da O hep vardı…

    İyi ki O var, sonsuz şükürler olsun…

    YanıtlaSil
  28. Gönlüne sağlık hocam... Her insan onu arıyor.

    YanıtlaSil
  29. Özgürüz_239 Ekim 2024 17:01

    Bir seni sevdim, bir seni bildim yalnız seni... Çünkü kimse yokken tek sen vardın tek sen... Çünkü tek gerçek olan sensin sen... Emeğine sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder