Beni Selamsız Bırakma

 


BENİ SELAMSIZ BIRAKMA

Biliyor musun?

Hep Seni anlatmak istiyorum.

Biliyorsun tabi!

Hep Senden bahsetmek…

Seni önemsemeyene kızıyorum önce, sonra üzülüyorum.

"Nasıl tanımazsın bilmezsin!" deyip omuzlarından tutup sarsmak istiyorum.

Hüzünleniyorum.

Yatıyorum Sen, kalkıyorum Sen.

Yerken Sen, içerken Sen, alırken Sen, satarken Sen.

Nasıl görmüyorlar ki Seni?

Baksalar bir kitaptasın, bir çiçekte, denizlerin dibinde, gök yüzünde.

Beklenen yağmurda, açan güneşte, tazecik canda, bir bebekte.

Bazen en istemediğimde.

Görecekler inkar edilemez her nimette.

Boğazlarım patlayana kadar konuşmak, ayaklarım şişene kadar dolaşmak istiyorum Seni anlatmak için.

Deli diyorlar bazen bana, desinler.

Sensizliğin acısını nasıl yaşadığımı bilmiyorlar ki, Seninle olmamın huzurunu bilmedikleri gibi.

Beni ne çok sevdiğini de bilmiyorlar mesela.

Sana saatlerce anlattıklarımı da.

Hani çok sevdiklerimi kaybetmiştim de çok ağlamıştım.

Meğer her kaybediş Sana yaklaşmakmış anladım.

Hani çok yalnızdım da sadece Sana sığınmıştım.

Hani yanlış yollarda kaybolmuştum da o yollardan geri dönerken daha da acımıştı canım.

Şimdilerde gecem Sen, gündüzüm Sen

Sen ne istersen onu yapmak çabam.

Sahibini kaybeder diye korkar ruhum, saptırma beni yolundan,

Hem zayıfım, hem aceleciyim, hem de unutkan.

Beni bana bırakma, beni Sensiz bırakma.

O gün geldiğinde Rabbim,

Beni selamsız bırakma…

 &

Deneyimsel Tasarım Öğretisi tutarlı, uygulanabilir, anlaşılabilir, faydalı bilgilerle hayatımızı kolaylaştırmamızı sağlar. Bu bilgilerle insan ailesiyle, arkadaşlarıyla çocuğuyla nasıl daha iyi bir ilişki kurabilir, eşiyle nasıl mutlu olabilir, patronuyla iş arkadaşıyla, müşterisiyle nasıl daha etkili bir iletişim kurabiliri öğrenir.


Bu yazıyı beğendiyseniz benzer yazılarımızı  buradan okuyabilirsiniz.

Yorumlar

  1. Selam. Ne güzel bir kelime değil mi. Güvendesin benden sana zarar gelmez artık Emin ellerdesin. Herkesin olmak istediği bir ruh hali.
    Düşündüren bir yazı olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Rabbim sen bizi yolundan ayırma, selam verdiğin kullarından olmayı nasip et inşAllah. Yazanın kalemine sağlık ne güzel anlatmış

    YanıtlaSil
  3. çok güzel anlatılmış. Allah imanınızı, imanımızı artırsın.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. İyi ki varsın...

    YanıtlaSil
  5. Bizi bize bırakma Allah'ım

    YanıtlaSil
  6. Amin... Çok güzel bir yazı yazarın kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Kaleminize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder