Üzülme!

 

ÜZÜLME!

Birileri seni sevse ne olur? Sevmese ne olur?

Gerçekten sevilesi olduktan sonra…

Yapıp ettiklerini insanlar beğense ne olur? Beğenmese ne olur?

Gerçekten ikna edilmesi gerekeni ikna ettikten sonra...

Haksızlığa mı uğradın? Seni anlamadılar mı? Ne olur?

Her halini bilip gören olduktan sonra…

İftiralar insanın elini bereketlendirir, bereketlendin mi?

Üzülme!

Oyunu kuran, oyuncularından haberdar…

Oyun sahibi yeni bir perde için seni hazırlıyor olabilir mi?

Kum saatinin bir üst ligine atlamadan önce böyle şeyler olur…

Üzülme!

Saatin üstü altından güzel olacak.

Ama bir “Emin misin?”  sorusunu da hak ettiysen, yapacak bir şey yok.

O soru sorulacak…

Üzülme kimse seni sevmese de olur…

Herkes sana temkinli yaklaşsa da olur…

Sen seni yaratanın güvenini kazandı isen,

Meseleler hallolur.

Üzülme sakın...

Seni gören var.

Bilen var.

Kalbindeki duaları işiten var.

Niyetin samimi, bilincin açık ise

Üzülme!

Adım adım ilerleyen bir öykün var.

Deme ki "Bana haksızlık yapıldı, canım yandı."

Odun yanar kül olur,

İnsan yanar kul olur.

Kul oldum demeye yüzün varsa

Hiç üzülme.

O kadar da nazı olsun hayatın,

“Çekerim” de ve yürü…

En büyük sermayen olan bir çilen var.

&

Deneyimsel Tasarım Öğretisi tutarlı, uygulanabilir, anlaşılabilir, faydalı bilgilerle hayatımızı kolaylaştırmamızı sağlar. Bu bilgilerle insan ailesiyle, arkadaşlarıyla çocuğuyla nasıl daha iyi bir ilişki kurabilir, eşiyle nasıl mutlu olabilir, patronuyla iş arkadaşıyla, müşterisiyle nasıl daha etkili bir iletişim kurabiliri öğrenir.

Bu yazıyı beğendiyseniz benzer yazılarımızı  buradan okuyabilirsiniz.

Yorumlar

  1. Işıl Sezer1 Nisan 2023 18:24

    Tam da zamanında, teşekkürler 💯

    YanıtlaSil
  2. 👍👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
  3. Adım adım büyüyen öykülerde buluşmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. "LA TAHZEN" Sana senden daha yakın.. Seni senden daha iyi bilen var.. ÜZÜLME! Yüreğinize, kaleminize sağlık🌿🌸

    YanıtlaSil
  5. merve buyuran3 Nisan 2023 12:08

    insanın içini ferahlatan ne kadar da samimi bir yazı. Yazarın emeğine kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Bir sen var bir de ben ,beni benden iyi bilen .Eminmisin de tebessümlü olabilenlerden olmak dileğiyle 🌷

    YanıtlaSil
  7. Kalbimize dokunan, samimi ne güzel bir anlatım tam da ihtiyaç duyulan zaman da kaleminize, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel Kalbe dokunan Gerçekten ne kadar boş şeylere üzüldüğümüzü hatırlatan çok anlamlı bir yazı kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Çok gerçek ve güzel bir yazı
    emeğinize Sağlık

    YanıtlaSil
  10. Dayandığın Rabbin olduktan sonra...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder