Sakınma



Sakınma




 

Yorumlar

  1. Bayıldım... görseller, müzik harika olmuş. Emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Sakınmayı çok güzel ifade etmişsiniz. Bu hayatta yapmam gerekenler varsa tamam uzak durmam gereken yerler de var. Yapmam gerekenler de önemli ama sakınmak bir adım daha önemli. Ben bir şeyden sakındığımda yapmam gerekenleri daha kolay yapabiliyorum sakınmam gerekenleri daha kolay sakınabilir hale geliyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Normalleştirdiğimiz Davranışlarımıza tekrar bakmamızı sağladı elinize sağlık teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Gülfem Türker30 Eylül 2022 18:00

    Nelerden sakınmamız gerek bunu bilmek, hatırlamak da marifet.
    Her gün bu videoyu izlemek çok faydalı olabilir, izlemesi de keyifli...
    Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Sakınmanın olduğu yerde bereket var

    YanıtlaSil
  6. Sakınmanın olduğu yerde bereketleniyor insan

    YanıtlaSil
  7. Mutlu ve başarılı olmak için hep yapacaklarımızı düşünüyoruz. Oysa ki öncelikle sakınılacak, yapmamanız gereken ne kadar çok şey var.

    YanıtlaSil
  8. Sakınmak çok keyifli anlatılmış :)💫
    MaşALLAh👏

    YanıtlaSil
  9. Sakınamadıklarımızı sakınmamız gerekenleri ne güzel özetlemişsiniz 👏👏👏

    YanıtlaSil
  10. Fatma Koçer1 Ekim 2022 15:37

    Şahayane olmuş😃👍

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuş emeğinize sağlık 💞

    YanıtlaSil
  12. Net ve basit bir anlatım ile tam 12 den vurulmuş😊

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar sakınırsak o kadar başarı ve mutluluk ...
    Andaki hazdan vazgeçebildiğimizde olucak İnşAllah ...

    YanıtlaSil
  14. Sakınmamız gerekenler, çok net, çok güzel olmuş 👌

    YanıtlaSil
  15. SAKINMA HAYATIMIZIN HER ANINDA NE KADAR GEREKLİ

    YanıtlaSil
  16. Gülbahar Yurdusever17 Ekim 2022 04:46

    Evet güzel bir soru? Mutlulukla zıt olan kavramlar çok keyifli anlatılmış 👏

    YanıtlaSil
  17. merve buyuran2 Kasım 2022 19:28

    sakınmak en çok yapmak da zorlandığımız konu. çok net anlatılmış. emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder