Deneyimsel Tasarım Öğretisi



NEDİR DENEYİMSEL TASARIM ÖĞRETİSİ?

İnsanlığın var oluşundan bu yana en çok merak ettiği sorulardan biri; “Gerçek Nedir?” sorusu olmuştur. İnsanlar her dönem felsefede, biyolojide, fizikte, tıpta, ticarette vb. birçok konuda gerçeği merak etmiş ve anlamaya çalışmıştır. İnsan, özel yaşamında, iş hayatında, ilişkilerinde, kendisini tanımasında veya tanıtmasında da gerçek ve işe yarayan yöntemleri bilmeye ihtiyaç duymuştur. Yaşantısını, ilişkilerini, kazançlarını programlayabilmek ve değerlendirme yapabilmek için gerçeği merak etmiştir. Geçmiş dönemde bu konuda başarılı olmuş olan insanlar bilgilerini diğer insanlarla paylaşmaya çalışmışlardır.

Deneyimsel Tasarım Öğretisi, günümüz insanının isteklerine ulaşırken karşılaşabileceği problemlere çözüm üretebilmesi için ihtiyaç duyabileceği düşünce modellerini, yöntemlerini aktaran bir öğretidir. Yöntemlerini Deneyimsel Tasarım Öğretisi bilgi teknolojisiyle oluşturur. Bu bilgiler, insanların hedeflerine ulaşırken uygulayabileceği, teoride kalmayan, gerçek, işe yarayan, deneyimsel bilgilerdir. Deneyimsel Tasarım Öğretisi Bilgi Teknolojisi farklı ve zor koşullara rağmen başarılı olabilmenin yöntemlerini deşifre edip, en verimli şekilde hayatımızı programlayabilmenin stratejilerini, seminer programları ve strateji danışmanlıklarıyla sunmaktadır.

NEDEN DENEYİMSEL TASARIM ÖĞRETİSİ?

Her insan bu hayatta mutluluğu ve başarıyı ister ama herkes bu isteğine uygun dönüşümü gerçekleştiremez. Bu hayatta bizi yükseltecek isteklerimize ulaşabilmeyi öğrenebilmek önemlidir. İşte bu sebepten dolayı,
—Yaşamın her alanında;
Kariyer hayatımızda, aile içi ilişkilerimizde, eğitim hayatımızda

—Dünümüzden daha iyi olabilmek için,
—Düşünce ve iletişimimizi başarıya programlayabilmeyi öğrenmek için,
—Kişisel ve kurumsal başarı yöntemlerini öğrenebilmek için,
—Hızlanan yaşam şartlarında stresi kontrol edebilmek için,
—İç motivasyonumuzu geliştirebilmek için,
—Hayata karşı farkındalığımızı artırabilmek için,
—Mutlu olabilme becerilerimizi geliştirebilmek için,
—Bizi yükseltecek hedefler belirleyebilmek için,
—Daha hızlı çözüm üretebilmek için,
—Aile içi ilişkilerimizi geliştirebilmek için,
—Özel ilişkilerimizi geliştirebilmek için,
—Daha iyi iletişim becerilerine sahip olabilmek için,
—Kendimizi ve başkalarını daha iyi tanıyabilmek için Deneyimsel Tasarım Öğretisi Seminerleri tavsiye edilir...


NASIL BİR SEMİNER ?

Eğitimde aktarılan tüm bilgiler,
 —Tutarlı,
—Uygulanabilir,
—Anlaşılabilir,
—Faydalı olma özelliği taşır.
Bilgiler bilimsel güvenirlilik testinden geçirilmiş ve işe yaradığı ispatlanmış deneyimsel bilgilerdir.



Yorumlar

  1. Deneyimsel Tasarım Öğretisi ile 7-8 sene önce tanışmıştım ve tanıştığımda hayatımdaki her konu birbirine karışmış ve benim için de ne doğru ne yanlış net değildi. Deneyimsel öğreti sayesinde tüm taşları yerine oturtarak ne zaman nasıl davrandığımda ne gibi bir sonuçla karşılaşırım, dolayısı ile hayatımı nasıl yönetebilirim bunu öğrendim. Ve bunu bana o güne kadar gittiğim kimse bu şekilde anlatmamıştı.
    Birçok kapı çalmış hepsinde de problemleri anlıkta halletmiş hissetsemde sonrasında çok daha zor ve başa çıkılmaz hali ile karşılaşıyordum.
    Benim için neden Deneyimsel Tasarım Öğretisi çünkü hayatımı düzenlememe ve kaliteli bir yaşam stiline sahip olmamı sağladı.
    Hayatını düzenlemek, problemlerini halletmek, neyin neden olduğunu anlamak isteyen herkese tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bu hayatı doğru yaşamak istiyorsam iyi ilişkiler kurmak istiyorsam deneyimsel tasarım öğretisini bilmem şart

    YanıtlaSil
  3. Bu hayatta mutlu ve başarılı olmak istiyorsak soyut yasaları bilmek ve uygulamak zorundayız. Deneyimsel Tasarım Öğretisi bütün problemlerin çözümüne dair yöntem gösteriyor. Bundan daha büyük konfor olamaz.

    YanıtlaSil
  4. DTÖ insana yaşamadan yaşamayı öğretiyor. Yani hayatında bir olay yaşamadan önce yasaya bak ne diyor. Yasaya uygun hareket edince yanlış yapma ihtimalin yok. Bundan daha güzel bir konfor olabilir mi?

    YanıtlaSil
  5. Deneyimsel Tasarım Öğretisi, insanın kendisini, ailesini, arkadaşlarını yani hayatı anlaması ve onu daha başarılı, huzurlu ve mutlu yaşayabilmesi için verilen bir kullanım kılavuzu gibi. Problemlerim gerçekte ne, nasıl çözerim, neden hep ben diyorsanız cevabı DTÖ eğitimlerinde..

    YanıtlaSil
  6. 3 yil once tanistigim bir egitim. Universiteye hazirlik doneminde en bocaladigim anda, hayatimin en kritik noktasinda dogru hamleler yapmami sagladi. Benim algiladigim dunya ile gercek dunyanin ne kadar birbirinden farkli oldugunu gordum. Gercek ve sahteyi birbirinden ayristirmayi ogretti. Ucurumun kenarinda dusmek uzere iken arkanizdan sizi tutan bir el gibi. Kendimdeki yanlislari gorup duzeltme firsati yakalamami sagladi. Cunku insan zannediyor ki sorun hep karsi tarafta ancak yaniliyor. Kendiniz degisirseniz insanlar ve dunya degisir. Herşey lehinize dönmeye başlar.

    YanıtlaSil
  7. Deneyimsel öğreti hayatımda olmasaydı,hiç tanışmamış olsaydım nerde nasıl olurdum?kendimi düşünemiyorum. İyi ki var, binlerce şükür. Duyduğum şahit olduğum şeyler o kadar gerçek ki, şimdi hayatımda bir anlam, bir tat var. Neyi neden dolayı yapacağımı/yapmayacağımı biliyorum, varmak istediğim şeye nasıl ulaşırım biliyorum, bu derece şükrettiğim başka bir şey olmamıştı hayatımda. Uyuz olduğum ve sevdiğim insanlar şimdi başka bir anlam taşıyor. Eğer hayatınızın gerçek anlamını önemini güzelliğini keşfetmek isterseniz bu eğitimleri almalısınız.

    YanıtlaSil
  8. "Böyle olaylar da hep beni buluyor.." Çoğunluğumuz bu söyleme oldukça alışıktır. Deneyimsel Tasarım Öğretisi ile birlikte, sürekli tekrarlayan olayların altında aramamız gereken başka bir nokta olduğunu idrak ettim. Olay aslında dış dünyada olanlarla alakalı değilmiş. Tam aksine kişinin oluşturduğu sebeplerdeymiş. Her seferinde aynı sebepleri oluşturup her seferinde farklı sonuç beklemek illuzyonun ta kendisiymiş. Insan önce kendine dönüp bakabilmeli. Işte Deneyimsel Tasarım Öğretisi ile sorunu çevremde aramaktan vazgeçip kaynağa yani kendime dönebildim. Ve gördüm ki toparlandıkça çevremdeki olaylar da ona göre şekilleniyor. Bunları deneyimleyebilmek ve hayatımdaki yansımasını görebilmek çok değerli.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder